Nu är det dags för andra bullar...

...för bondmoran äntrar bloggen nu och är här för att stanna! Jag och Petter har pratat om detta med bloggen och efter moget övervägande så kom vi fram till att en gammal hederlig bondmora skulle göra sig bra mellan käre bondfarans inlägg. Och för att jag är så skrivsugen, men det hinns liksom inte med mellan allt studerande (150% studietakt är lite galet, snällt uttryckt) men ett litet blogginlägg här eller där går nog att knåpa ihop. 
 
Givetvis inom ämnen så som självförsörjning, hantverk (jag ska återkomma om mitt isländska projekt här framöver), djur, ekologi, hållbar utveckling, tips till vad man som privatperson kan göra för att minska sitt ekologiska fotavtryck, boktips mm. Vi har massor av idéer!
 
Så välkommen till mig - en bondmora i litet format tillika fantastisk fru till en fantastisk bondfara. Vi hörs, var så säker!

Kommentarer
Postat av: Sandra Hermansson

Hej Elin! :)

2013-10-29 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback