Gaaaaa!

Under förmiddagen trodde jag att detta inlägg skulle handla om hur svårt det kan vara att få kontakt med en ivrig liten gremlin till valp som bara springer runt runt runt i lägenheten och kissar på golvet och äter sitt eget bajs. Hur kan man rimligen lära denna varelse att uppföra sig? Detta tror jag säger mer om mitt trötta tillstånd än om min lilla valp! Innan kvällen kom har han nämligen lärt sig att följa med när jag går med genom i kopplet istället för att sätta rumpan i backen så fort han märker att jag går.
Nu såhär på kvällen när dagen har gått och man lugnt kan stryka över den sovande valpens mjuka päls så kan man erkänna för sig själv att dagen ändå blev rätt bra. Men varför vår skapare konstruerade mig och Lasse så att han har mest energi när jag har som minst övergår mitt förstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback