Mekarskola 1.0 (Beta!)

Har du någonsin undrat vad du ska göra om din skördetröska går sönder mitt under skörden? Eller vad du bör göra när du kört in traktorn i ett träd? Inte jag heller! Men nu råkar jag gå en utbildning där man måste dryfta sådana ting vare sig man undrar eller inte. Så om jag nu lyckats väcka ditt intresse gällande dessa frågor behöver du inte vänta länge, för jag ska inte hålla dig på halster. Min mycket visa lärareförklarade nämligen att ”När traktorn går sönder så ska du inte försöka fixa den. Gå och ta en kaffe istället!” Som duktig student vet jag att man ska försöka applicera det man lärt sig på sitt eget liv. Men hur gör vi vanliga dödliga som inte äger någon traktor. Detta kanske skulle kunna vara ett alternativ:
 
 

Kommentarer
Postat av: Ost

Helt underbart ju xD det där ska jag anamma i min vardag! :D

2013-01-26 @ 12:18:20
URL: http://jitah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback