Otrogen?

Likt alla andra gubbslem som är på tjänsteresa har jag idag passat på att flirta runt lite bland lokalbefolkningen. Jag hittade en slank och mörkhårig tös på det närmsta haket. Hon var väldigt ”på” så det var egentligen hon som började flirta med mig. Jag menar… jag bara skulle bjuda henne på en drink och när jag stod där och hällde upp åt henne började hon slicka mig i örat. Efter en stund när mitt öra var lagom blött – och min fleecetröja också för den delen – verkade som om hon ville att jag skulle slå mig ner vid hennes bord. Hon hade nämligen just fått in en stor portion med jäst hö som hon ville dela med mig. Men då fick jag förklara situationen för henne. Jag berättade som det var, att jag och min vän egentligen var där för att befrukta hennes vita väninna.
 
Jag han inte invänta hennes svar för då ropade Johan att han var redo att börja. Därmed tacklade jag in den vita fjällkon mot båsväggen och höll fast henne medan Johan påbörjade inseminationen. Du kan ju tänka dig att det är ganska svårt att hålla fast en 450 kilos ko när den får en arm inkörd långt upp i mumindalen.
 
När vi efter en lång stund brottats klart fick jag gå och förklara för min mörkhåriga vän som varit kvällens första ragg att jag är gift och bara är här på affärsresa. Vi kom överens om att vi skulle vara vänner istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jilly

Hon den där 0039 ser ju ut som en riktig puma! Jag hade då haft svårt att avspisa henne, men det är ju jag det... Jag gissade att hon var i brunst och extra kärvänlig?

Men lite taskigt tyckte jag att du var som tacklade den stackars fjällkon. Man kan ju fråga snällt och vara lite varsam :P det vet jag av egen erfarenhet att många kvinnor gillar! #tipsfråncoachen

Svar: Tack för tipset! Jag får nog revidera mitt inlägg:"Jag gick fram till fjällkon och sade med min lenaste röst:- Hej Saga! Jag är en jätte snäll man som bara är intresserad av din arts fortlevnad. Får jag befrukta dig? Saga svarade att hon hellre ville bli befruktad av en tjur. Hennes tjejkompisar hade nämligen sagt att det brukar vara så det ska gå till. Men jag förklarade för henne att tjuren var ute på bete och inte hade några avsikter att komma in inom rimlig tid och att det med tanke på hur mycket Saga råmade så verkade det som om det var ganska brotom.Saga råmade ännu mer till svar så vi satte igång. Jag tröck henne mot väggen med alla mina 61,4 kg. Saga flyttades knappt för hon var fullt upptagen med att "luta" tillbaka mot mig. Vilket resulterade i att hon tacklade in mig i motsatta väggen. Jag fick alltså ta tag i stolpen som fanns på andrasidan av den brunstiga kon och dra mig mot henne med alla krafter jag lyckades uppbåda. Då lyckades jag flytta henne mot väggen och inseminationen kunde påbörjas.Hon stod inte stilla så länge. När hon insåg att det var rajtan tajtan på gång så gick hon lite fram och tillbaka. Det var säkert hennes tjejkompisar som hade tutat i henne att "det var så det skulle gå till"."
Bondfaran

2013-04-03 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback